Szállítási információk
Általános szállítási információk
Személyes átvétel:
Lehetőség van a rendeléseket telephelyünkön személyesen is átvenni, munkanapokon 9 és 17:00 között. A megrendelés leadásakor a kosár oldali szállítási módoknál tudod kiválasztani a személyes átvételt. A rendelés összekészítése után e-mailben értesítünk ha már átvehető a csomag. Az összekészítéstől számítva 7 munkanapig tároljuk a csomagot. Telephelyünkön készpénzes és bankkártyás fizetési módra is van lehetőség.
Címünk: 1097 Budapest, Táblás utca 36-38. C15 raktárépület
Telephelyünk nem üzlet, így kérjük, hogy minden esetben adj le rendelést a kiszemelt termékekre!
Házhozszállítás:
Házhozszállítást csak belföldi (magyarországi) címekre vállalunk!
🚛GLS futárszolgálat esetén 👉 garantált 1 munkanapos szállítás
Vállaljuk, hogy a munkanapokon 14 óráig megrendelt csomagokat még aznap átadjuk a kiszállítást végző futárszolgálatnak (abban az esetben, ha a GLS futászolgálatot választod).
🚛Sprinter futárszolgálat esetén 👉 1-3 munkanapos szállítás
Vállaljuk, hogy a munkanapokon 14 óráig megrendelt csomagokat maximum 2 munkanapon belül átadjuk a kiszállítást végző futárszolgálatnak (abban az esetben, ha a Sprinter futárszolgálatot választod).
Logisztikai partnereink az érvényben lévő szerződéseink alapján kötelesek a rendelést a csomag lezárást követő következő munkanapon megkísérelni kézbesíteni a címzett részére. A kiszállítási nap reggelén a címzett e-mail értesítést kap a csomag várható kézbesítésének aznapi idősávjáról.
A küldött e-mail üzenetek tartalmazzák mindazon információkat, melyek szükségesek lehetnek a csomag kiszállítás időpontjának (vagy címzésének) esetleges megváltoztatásához, amennyiben az előre jelzett idősáv nem lenne a kézbesítéshez megfelelő.
Díjak:
A szállítási díjat a választott futárszolgálat, a rendelés értéke és a csomag súlya határozza meg. Hűségpont beváltás esetén mindig a hűségponttal csökkentett kosárérték a rendelés végértéke.
2023.10.31-től a házhozszállítási szolgáltatások alapdíjai, a rendelés értékétől függően a következők:
Rendelés értéke: | Szállítási díj: |
9999 Ft-ig | 1490 Ft |
10,000-14,999 Ft között | 1290 Ft |
15,999 Ft-19,999 Ft között | 990 Ft |
20,000-24,999 Ft között | 390 Ft |
25,000 Ft fölött | ingyenes |
2023.10.31-től érvényes súly alapú extra díjak a GLS futárszolgálat választása esetén:
Rendelés súlya: | Extra díj: |
0-4,99 kg | +200 Ft |
5-9,99 kg | +300 Ft |
10-14,99 kg | +400 Ft |
15-19,99 kg | +600 Ft |
20-25 kg | +1000 Ft |
A GLS futárszolgálattal maximum 25 kg súlyú rendeléseket tudunk kiküldeni.
2023.10.31-től érvényes súly alapú extra díjak a Sprinter futárszolgálat választása esetén:
Rendelés súlya: | Extra díj: |
0-24,9 kg | +0 Ft |
25-29,9 kg | +200 Ft |
30-39,9 kg | +300 Ft |
40-49,9 kg | +400 Ft |
50-59,9 kg | +500 Ft |
60-69,9 kg | +600 Ft |
70-79,9 kg | +700 Ft |
80-99,9 kg | +800 Ft |
100-120 kg | +1200 Ft |
A Sprinter futárszolgálattal maximum 120 kg súlyú rendeléseket tudunk kiküldeni.
Utánvétes fizetés díja:
Mindegyik futárszolgálatnál lehetőséged van mind bankkártyás, mind pedig készpénzes fizetésre a futárnál. Az utánvétes fizetés díja minden esetben 390 Ft.
Gyakran felmerülő kérdések:
Melyik futár hozza a csomagom?
A csomagodat szállító futárszolgálatot a kosár oldalon fogod tudni kiválasztani! A Sprinter futárszolgálat választása esetén időszakosan akár hosszabb (1-3 napos) szállítási időre kell számítanod a futárszolgálat aktuális terheltségétől függően. A GLS futárszolgálat kiválasztására 25 kg-os össz csomagsúlyig van lehetőséged, azonban a futárszolgálat garantáltan 1 munkanap alatt kézbesíti csomagod.
A rendelés összekészítésekor az elsődleges szempont, hogy a termékek a lehető legbiztonságosabban és sérülés nélkül érkezhessenek vásárlóinkhoz. Ennek érdekében a nagyobb súlyú rendeléseket (bébiételek, bébiitalok) a csomagolást végző kollégák akár több kisebb dobozba is csomagolhatják. A nehezebb, 25 kg-ot meghaladó csomagok esetében sajnos nem tudjuk a GLS futárszolgálattal küldeni a csomagot, mert több súlyos csomag egy címre történő küldése olyan mértékű extra költséget jelentene, amit nem tudunk árainkba beépíteni, többek között ezért is volt szükség a Sprinter futárszolgálat bevonására is, ahol erre lehetőség van, hiszen a szállítási díj az egy címzettnek küldött össz súly alapján kalkulálódik.
A gyári kartondobozát is megkapom a terméknek?
Akik gyakran vásárolják kedvenc nagykiszerelésű termékeiket online, megszokhatták, hogy futárszolgálattól függően az eredetei gyári gyűjtőkartonban, több dobozban kapják a rendelt árut. Például több havi csomag pelenka is eredeti gyári kartonban, vagy a nagy kiszerelésű törlőkendők is külön gyári kartonban érkeznek raktárunkba.
Szerződésünk értelmében a GLS futárszolgálat esetében kötelesek vagyunk a teljes rendelést egy dobozban feladni, így az optimális csomagolás érdekében kollegáink kivehetik a gyári dobozból a termékeket. Így ezen futárszolgálatok választása esetében nem tudjuk garantálni a gyári kartonok mellékelését.
A Sprinter futárszolgálat esetében lehetőségünk van a több kartonos feladásra, így ha mindenképp igényt tartotok a termékek gyári gyűjtő kartonjára, akkor javasoljuk a Sprinter futárszolgálat kiválasztását.
Mit tegyek ha nem kaptam értesítést?
Kérünk Titeket elöször is a rendelés leadásakor élő, általatok napi szinten használt e-mail címet adjatok meg. Ellenőrizzétek a kéretlen levelek (Spam/Junk) mappákat e-mail fiókotokban, előfordulhat, hogy a futárszolgálat levele oda érkezett.
Kiszállítással kapcsolatos kérdésekkel a rendelésszám megadása ellenében az alábbi e-mail címen tudunk tájékoztatást adni: