Szállítási információk

Általános szállítási információk

Helyszíni átvétel:

Lehetőség van a rendeléseket telephelyünkön személyesen is átvenni, munkanapokon 9 és 17:00 között. A rendelés összekészítése után e-mailben értesítjük ha már átvehető a csomag. Az összekészítéstől számítva 7 munkanapig tároljuk a csomagot. Telephelyünkön készpénzes és bankkártyás fizetési módra is van lehetőség.
Címünk: 1144 Budapest, Gvadányi u. 61-65. C épület, CareClub átvételi pont
Bejárat: Gvadányi utca,  AVIA benzinkút felöl.

Házhozszállítás:

Házhozszállítást csak belföldi (magyarországi) címekre vállalunk!

Alap szolgáltatások:

A munkanapokon 15 óráig megrendelt csomagok következő munkanapi kiszállítással:
Vállaljuk, hogy a munkanapokon 15 óráig megrendelt csomagokat még aznap átadjuk a kiszállítást végző futárszolgálatnak (abban az esetben, ha a GLS futászolgálatot választod). Logisztikai partnerünk az érvényben lévő szerződéseink alapján köteles a rendelést a következő munkanapon megkísérelni kézbesíteni a címzett részére. A kiszállítási nap reggelén a címzett e-mail (GLS futárszolgálat), illetve telefonon történő hívás útján (CareClub futár) értesítést kap a csomag várható kézbesítésének aznapi idősávjáról.

  • A küldött e-mail üzenetek tartalmazzák mindazon információkat, melyek szükségesek lehetnek a csomag kiszállítás időpontjának esetleges megváltoztatásához, amennyiben az előre jelzett idősáv nem lenne a kézbesítéshez megfelelő.
  • CareClub futár esetén a telefonon történő egyeztetés során is módosítható a kiszállítás időpontja.

2018. április 20-tól az alap házhozszállítási szolgáltatások díjai, a rendelés értékétől függően a következők:

Rendelés értéke:                       Szállítási díj:
10,000 Ft alatt 990 Ft
10,000 Ft -14,999 Ft 490 Ft
15,000 Ft-tól ingyenes

A Sprinter futárszolgálattal való csomagküldés díját a rendelés értéke határozza meg.

2019.11.22-től érvényes súly alapú extra díjak a GLS futárszolgálat választása esetén:

Rendelés súlya:                     Extra díj:
0-10 kg +290 Ft
10-15 kg +490 Ft
15-20 kg +790 Ft
20-25 kg +990 Ft

25 kg fölötti össz csomagsúly esetén nem tudjuk GLS-sel kiküldeni a csomagokat.

Utánvétes fizetés díja:

A GLS valamint a CareClub futároknál lehetősége van mind bankkártyás, mind pedig készpénzes fizetésre. Sprinter futárszolgálatnál szeptember 1-től érhető el a bankkártyás fizetés. Az utánvétes fizetés díja minden esetben 290 Ft.

Emelt díjas expressz kiszállításunk Budapesten átmenetileg szünetel!

Budapesten expressz szállítási lehetőségek is igénybe vehetőek.

  • 12 óráig megrendelt csomag aznapi kiszállítása minden nap, hétvégén is – 990 Ft
  • 15 óra után megrendelt csomag másnapi kiszállítása akár hétvégén is – 790 Ft
  • Pénteki, szombati vasárnapi csomagok következő napi kiszállítása: – 790 Ft

A fenti extra szállítási lehetőségek díjai az alap szállítási és utánvételi díjon felül fizetendők.

Gyakran felmerülő kérdések:

Melyik futár hozza a csomagom?

A csomagodat szállító futárszolgálatot a kosár oldalon fogod tudni kiválasztani! A rendelés értékén felül díj nem terheli a csomagot a Sprinter futárszolgálat választása esetén, viszont hosszabb (1-3 napos) szállítási időre kell számítanod. A GLS futárszolgálatra kiválasztására 25 kg-os össz csomagsúlyig van lehetőséged.

A rendelés összekészítésekor az elsődleges szempont, hogy a termékek a lehető legbiztonságosabban és sérülés nélkül érkezhessenek vásárlóinkhoz. Ennek érdekében a nagyobb súlyú rendeléseket (bébiételek, bébiitalok) a csomagolást végző kollégák akár több kisebb dobozba is csomagolhatják. A nehezebb, 25 kg-ot meghaladó csomagok esetben sajnos nem tudjuk a GLS futárszolgálattal küldeni a csomagot, mert több súlyos csomag egy címre történő küldése olyan mértékű extra költséget jelentene, amit nem tudunk árainkba beépíteni, többek között ezért is volt szükség a Sprinter futárszolgálat bevonására is, ahol erre lehetőség van, hiszen a szállítási díj a címre küldött össz súly alapján kalkulálódik.

Mit tegyek ha nem kaptam értesítést?

Kérünk titeket elöször is a rendelés leadásakor élő, általatok napi szinten használt e-mail címet adjatok meg. Ellenőrizzétek a kéretlen levelek (Spam/Junk) mappákat e-mail fiókotokban, előfordulhat, hogy a futárszolgálat levele oda érkezett.

Kiszállítással kapcsolatos kérdésekkel a rendelésszám megadása ellenében az alábbi e-mail címen tudunk tájékoztatást adni:

[email protected]