Elállás vagy csere
Termék visszaküldése
ℹ️ Fontos! Az elállás az alábbi termékekre nem érvényesíthető:
Felbontást követően azokra a higiéniai termékeknél, amelyek természetüknél fogva (pl. higiéniai vagy egészségügyi okokból) a felbontást követően nem visszaadható termékek: kozmetikum, fehérnemű, pelenka, leszoktató pelenka, mellszívó
Elállás 🚫 Még sincs szükséged a termékre
1.) Elállás📨Amennyiben a termékek átvételét követően szeretnél élni az elállás jogával, úgy a rendelés átvételét követő 14 napban megteheted. Ebben az esetben a terméket címünkre (Baby Expert Hungary Kft. 1097 Budapest, Táblás utca 36-38. C15) kell visszajuttatnod. Ezt postai úton vagy személyesen is megteheted.
Az elállással kapcsolatban küldd el nekünk e-mailben az alábbi adatokat és ügyfélszolgálatunk felveszi Veled a kapcsolatot!
- Név
- Rendelésszám
- Visszaküldeni kívánt termék
- Az elállás oka röviden megfogalmazva
- Visszaküldés módja: postai úton / futárral / személyesen
A visszatérítés az eredeti rendelés szerint online bankkártyás fizetés esetén az online banki rendszeren keresztül történik meg. Utánvét esetében kérjük küldd meg bankszámlaszámodat is részünkre.
📦 A termék becsomagolása 📦
Kérnénk, hogy a termékhez mellékeld a rendelési azonosítót és az eredeti dobozán felül még csomagold be a visszaküldeni kívánt terméket, hogy minél jobb állapotban kerüljön vissza hozzánk. (Ez alól kivételt képez a pelenka és a kartonosan értékesített termékek.)
Csere 🔁 Ha nem a megfelelő terméket rendelted
Amennyiben nem azt a terméket rendelted meg, amire szükséged lett volna, de nem bontottad fel a csomagolását:
Sajnos előfordul, hogy a gyors vásárlás közben nem az a termék kerül a kosárba ami kellett volna. Ha nadrágpelus helyett bugyipelust, natúr tápszer helyett vaníliásat rendeltél (stb) és szükséges van segítségre, hogy a megfelelő termékre cseréljük, akkor két opció közül választhatsz:
1.) Visszaküldés az elállás rendes menete szerint📨A helytelen terméket vissza tudod juttatni postai vagy személyes úton címünkre (Baby Expert Hungary Kft. 1097 Budapest, Táblás utca 36-38. C15) mi pedig visszatérítjük az árát. Ehhez a fenti elállási adatokat kell beküldened részünkre. A helyes terméket pedig új rendelés részeként meg tudod vásárolni külön.
2.) Csere futárral🚛Ha szükséged van futárszolgálat segítségére, tudunk árat kalkulálni egy lehetséges cserére.
Ehhez az alábbi adatokat kell beküldd ügyfélszolgálatunk részére:
- Név
- Rendelésszám
- Tévesen rendelt termék neve és mennyisége
- Helyes termék neve és mennyisége
ügyfélszolgálatunk e-mail címe: [email protected]
A beküldött elállás vagy termék csere kérésre 1 munkanapon belül válaszolunk!
14 napon túli elállás👉 Amennyiben vásárlásod túllépte a 14 napot, de a termék amitől el szeretnél állni jelenleg is van nálunk forgalomban, akkor elképzelhető, hogy vissza tudjuk vásárolni. Írj nekünk e-mailt ebben az esetben is a rendes elállás adatait megadva.
Az elállás teljes menetéről, jogorvoslatról és panaszról az ÁSZF-ben találsz teljes körű tájékoztatást.